Savarin Hotel

novinka.

 

Hotelový a restaurační systém s evidencí tržeb, pohybů surovin s možnost odpisů rautů.

Systém vhodný i pro větší hotelová a restaurační zařízení s větší zátěží.

Moduly RECEPCE, REZERVACE STŘEDISEK, DOCHÁZKA, KASA, SKLADY s odpisy zboží markováním jednotlivých položek, suroviny v recepturách i odtěžování rauty.

NOVINKA.

Do tohoto programu je zapracována sestava označující alergeny u jídel. V softwaru je při zakoupení množství surovin s označením alergenů. Při vytvoření receptury se v sestavě alergeny automaticky zobrazí.

V programu jsou již nainstalovány suroviny s označením alergenů

Kontakt:

E:mail

levnakasa/zavináč/arzo.cz

Popis softwaru:

recepce Savarin

recepce

SW modul RECEPCE zabezpečuje komplexně práci recepce ubytovacího zařízení.   Vede agendu klasické recepce od rezervací ubytování, středisek i služeb, stravování,   přes ubytování jednotlivých hostů i skupin, práci s jejich účty až po vystavení účtu a uvolnění pokoje.   Většina úkonů (rezervace, ubytování, zvýšení čtu, placení, …) se provádí v grafických „štaflích“,   kde jsou v tabulce přehledně zobrazeny všechny pokoje. U každého pokoje je zobrazen   stav pokoje (volný, rezervace, potvrzená rezervace, obsazený), typ, jméno hosta a informace o jeho účtu.

Rezervace pokojů je možná pro jednotlivé hosty i pro celé skupiny včetně možnosti tisku potvrzení a   složení zálohy. Na základě přijatých rezervací pak můžete zjistit denní nájezd, informace o obsazenosti,   přehledy dle cestovních kanceláří. Je podporována možnost „přebukování“, „waitingu“ i opravy již přijatých rezervací.

Obdobně jako pokoje lze rezervovat střediska a tím získat lepší přehled o konaných akcích na těchto střediscích.

Na základě přijaté rezervace, ale i bez ní, lze ubytovat hosta na pokoj, určit cenu ubytování a popř.    dalších služeb (garáž, pes, …), které jsou mu každý den připisovány na jeho účet. Cena za pobyt může ale   být připsána na účet jednorázově a uhrazena již při ubytování. Služby čerpané v průběhu pobytu   (bazén, kolo, …) jsou ihned připisovány na účet. Všechny nebo jen vybrané položky účtu hosta   lze uhradit různými druhy plateb nebo převést na účet jiného pokoje. U ubytovaných skupin lze vystavit   účet za všechny pokoje zařazené do skupiny. Pro tisk účtu lze jméno hosta zaměnit jménem firmy.   Z informací o ubytovaných hostech vychází různé statistiky (domovní kniha, ubytovaní hosté dne, ubytovaní cizinci, …).   Je možný i tisk přihlašovacích lístků cizinců.    Pokud je definován systém převleků lůžek, lze řídit i úklid pokojů.

Provozujete-li směnárnu, je v Recepci obsažen modul, který předepsaným způsobem vede agendu spojenou se   směnárenskou činností.

Prodej zboží i služeb je možný, mimo připisování na hotelový účet hosta, i přímo „přes pult“ neubytovaným hostům.   Existuje vazba do programu HRMTZ, která udržuje aktuální seznam prodávaného zboží a odečítá prodané zboží z   příslušného skladu.

V části uzávěrek program vypisuje podklady pro zaúčtování, pro předávání služeb, hotovosti,   sleduje statistické údaje pro potřeby vedení recepce a hotelu jako celku, včetně údajů pro    statistické výkazy. Je zde zařazen i modul fakturací vázaný na hotelové účty a manažerský modul,   který nabízí další statistiky a základní ekonomické informace o fungování hotelu dokáže zobrazit i ve formě grafů.

K evidenci stavu a pohybů pokladní hotovosti v recepci slouží modul Pokladna.

Mezi další možnosti patří možnost spolupráce se systémy dveřních zámků nebo napojení na    telefonní ústřednu (pomocí SW SledujTU) s možností automatického připisování „protelefonované“    částky na účet hosta. U vybraných typů ústředen je podporována obousměrná komunikace mezi ústřednou a programem Recepce .